Ahir dimarts 25 de Novembre de 2014, vam fer un lleuger canvi en l’entrenament d’Oson@corre, a on hi vàrem participar el grup de iniciació i el grup avançat.
Els companys de Esports Everest-Horitzó, varen organitzar una City Trail (sortida urbana a córrer) amb la esponsorització de Salomon, i ens van convidar a tot el grup a participar-hi.
Varem fer un test, on l’objectiu era donar a conèixer una manera diferent de córrer per la ciutat; camins, escales, parcs, ponts…Varies alternatives que ens ajuden a fugir de la rutina de l’asfalt i ens apropen més a l’aventura.
Ens van preparar un circuit de uns 7 km’s divertit i diferent del que estàvem acostumats, i vam tenir la possibilitat de provar el nou calçat de Salomon per la pràctica del City trail.
A cada participant ens varen obsequiar amb una samarreta molt xula, de color negre, exclusiva de Salomon. I els companys de Esports Horitzó ens van preparar un bon berenar.
El Test el van conduir en Jordi Costa i en Roger Casas.
La sortida va estar molt ben organitzada, i en ho varem passar molt Bé.
GRÀCIES NOIS!!
Info: Victor Vilalta
Deixa un comentari