Mitja Marató d’Amsterdam amb Oson@corre

20 10 2014

OSON@CORRE PARTICIPA A LA MITJA MARATÓ D’AMSTERDAM

Divendres, 17 d’octubre, una colla de taronges partiem direcció als Tulipans ( Marisa, Xumi, Bau, Jordi Parareda). Una vegada arribats, ja ens esperaven amb el cartell d’Oson@corre l ‘ Eulàlia i en Pitus. Després de deixar les maletes a les guixetes, vàrem anar al centre a fer de turistes: bicicletes, tranvies i cotxes, un caos quan vas de vianant.

Amsterdam 3Després de la ruta turística, gairebé una mitja marató passejant, direcció a l’hotel ( Hampton), quedava una mica allunyat del centre però era de qualitat ( un llit ampla i una bona dutxa amb varietat de sabons). Després d’instal.lar-nos, a sopar i a descansar.

Dissabte, 18 d’octubre, després d’un bon esmorzar a l’hotel vàrem anar a la fira del corredor, recollida de dorsals i varietat d’expositors (high cost) i esperar per acabar de completar l’equip ( Fredo , AA). Altra vegada un 10mil fent de turistes passeig pel barri Roig (hi havia molta xatarra i moltes nous al coll) canals, cafès , coffeshops….(tot i les ganes d’algú/alguna no vem anar ni amb bici ni vem fumar) i retorn a sopar a l’hotel, aviat a dormir i a descansar.

Amsterdam 1Per fi arribava el dia D, després de fer el mandra ens trobem tots al restaurant, fem un bon esmorzar per carregar piles i de nou direcció al tren i cap a Amsterdam Zuid , mica en mica es van acumulant corredors, durant l’espera comença a ploure i a bufar el vent ( ja només faltava això) i ens dirigim al calaix de sortida ( tots tenien el mateix menys jo, que sortia de més endarrera, l ‘ Alfredo em deixa el dorsal i puc sortir amb el top 10).

A les 13.20 h comença la mitja, Xumi , Abel i AA ja han desaparegut, Marisa i jo decidim anar junts i en Pitus és queda acompanyat dels seus mocs, (fins a última hora era dubte). Durant el recorregut, planer i distret amb quantitat d’animacions i els ànims de l’Eulàlia i el Dr.,  cel ennuvolat i molta xafogor.. però seguim, no tenim més opció. Al final del recorregut passem per un parc i arribem a l’estadi just després de completar la volta ja hi som!! Ho he aconseguit, MMP gràcies a la Marisa (la millor tulipa) !!!!!!

Classificacions OC:

1- Xumi, 1h 22′ 22”
2-Abel 1h 25’33”
3-AA, 1h 32′ 38”
4-Alfredo, 1h 37′ 28” ( aquesta vegada has corregut amb nosaltres, t’esperem amb el genoll nou molt aviat. Ànims)
5-Jordi Parareda, 1h 37′ 28”
6-Marisa , 1h 37′ 29”
7- Pitus, 1h 48′ 40”

Amstredam 2Fins aquí les notícies sobrevolant França.
Agrair als nostres guies turístics particulars i desitjar-los-hi unes bones vacances (Eulàlia i Pitus) i com sempre grans moments compartits amb bona companyia i com dius VV , salut i quilòmetres

Enviat des del meu sifon 😉

Informa: Jordi Parareda

Advertisements

Accions

Information

2 responses

20 10 2014
Jordi Reixach

Bona feina “taronges”. Felicitats Jordi, per la MMP i també per la crònica tan ben relatada.

21 10 2014
Alfredo

A la propera al Netherland ,2ª equipació ,fucsia p.ej. que l´Eulalia i jo ens tornaven bojos amb tant tronja entrant al Olympic Stadium …..Enhorabona a tots per tant bó cap de setmana i a Fredo i Jordi per la mmp…jeje