Hola Companys d’Oson@corre,
Avui per E-Mail us he passat la programació d’entrenaments que farem amb el grup, per al proper mes de Juliol 2012.
GRUP DE FONS DE RUTA
Per un cantó, els components del grup de ruta, farem entrenaments de Manteniment a fi de arribar en bona forma fins a finals de Juliol, a on començarem les vacances d’estiu. Recordeu que cal fer una parada a finals de temporada, a fi de deixar descansar el cos i renovar-lo per a la propera temporada, a on començarem els entrenaments específics a partir del dia 4 de Setembre.
Durant el mes d’Agost, no hi haurà taula d’entrenaments. L’agost el dedicarem a fer exercici divers i sense cap mena de objectiu, solament el de estar una mica actius. (Es recomana caminar, fer bici, esports diversos, fer platja, o qualsevol activitat que sigui del vostre interès, però no a nivell alt d’exigència atlètica).
Durant la primera quinzena d’agost, no farem entrenaments conjunts.
GRUP DE MUNTANYA
En quan al grup de Muntanya, la cosa es molt diferent: Ara es el moment de fer curses d’alta Muntanya i pujarem la intensitat de entrenaments. No pararem durant l’Agost, ja que una bona part del grup volen estar en forma per a la cursa de Cavalls del Vent, (Ultra de 85 km) i caldrà estar actiu i en forma durant tot l’Agost i Setembre.
Important: El proper Dijous 5 de Juliol, es la Festa Major de Vic. Les Pistes estaran tancades. Hem quedat per fer l’entrenament conjunt a l’aparcament del Supermercat Carrefour (Carrer Indústria cantonada carrer Torelló de Vic) (a la vora de St Llàtzer- Direcció a Calldetenes). Aquest Entrenament es Obert a tothom qui hi vulgui participar (sigui soci o no d’oson@corre).
No dubteu a contactar amb mi per a qualsevol aclariment o modificació personal de l’entrenament.
Aprofito aquets E-Mail, per desitjar-vos a tots , que passeu un bon estiu.
Salut i Kms
Victor Vilalta
E-Mail: vilaltavictor@gmail.com
Deixa un comentari