Club Atlètic Vic
Laura Gutierrez i Pol Rovira participaran als Campionats de Catalunya Benjamí
Aquest dissabte 26 de maig, s’ha celebrat la Jornada Prèvia del Campionat de Catalunya Benjamí a l’Estadi Municipal La Pedra Salvadora de Mollet del Vallès.
En Pol Rovira amb salt d’alçada i la Laura Gutierrez en marxa, s’han classificat per participar a la final del dia 9 de juny a Tarragona.
També van participar-hi en Ferran Vancells en els 60mll i en la llargada, en Lluc Coma als 1.000mll i llargada, i la Lídia Criballés als 1000mll.
Enhorabona !!
11 atletes cadets als Campionats de Catalunya
Dissabte també es va celebrar la Jornada Prèvia del Campionat de Catalunya cadet a l’Estadi Municipal La Pedra Salvadora de Mollet del Vallès, i onze atletes del club s’han classificat per participar a la final que tindrà lloc a les nostres pistes d’atletisme el diumenge dia 17 de juny.
Els classificats per la final són: la Cora Sepúlveda que va ser tercera en triple i també es va classificar en alçada; la Jana Font classificada en alçada i perxa; la Thalia Lucas en els 100m tanques; la Berta Tenas als 300mll; la Marta Ayats en martell; la Montserrat Moya en martell i javelina; la Júlia Massagué en els 1.500m obstacles; en Guillem Pinyol en alçada; i l’Albert Baronet als 600mll.
Felicitats a tots !!!
Pròximes competicions
Dimecres, 30 de maig del 2012
- Critèrium Josep Campmany (1a Jornada) Barcelona (Serrahima)
Dissabte, 2 de juny del 2012
- Control Social CAG (3a Jornada) – Granollers
- Control de Primavera -Cambrils –
- Campionat de Catalunya de Decatló i Heptatló Veterans -Cambrils
- Igualada Urban Running Night Show (5 i 10 Km) -Igualada
- 17a Milla Urbana d’Arenys de Mar -Arenys de Mar
Diumenge, 3 de juny del 2012
- Control de Primavera – Cambrils
- Campionat de Catalunya de Decatló i Heptatló Veterans –Cambrils
- 8a Cursa de Llafranc-Pujada al far de St Sebastià (10,3 Km) – Llafranc
- 20a Mitja Marató de la Cursa del Llop – Caro 2012- Tortosa
- VIII Cursa de Cantonigròs VIII Memorial Ramon Oliu 10 km
Deixa un comentari