Aquest Diumenge al matí he fet la segona cursa a Austàlia; avuí en el Canning River Regional Parc.
La cursa ha estat de 9.930 metres segons els GPS d’alguns participants i la temperatura era molt més agradable que el passat Diumenge; estem a la tardor i el sol es combina amb estones de tímids i curts xàfegs.
Aquest cop he guardat forces pels últims quilòmetres i he seguit en el grup capdavanter que perseguia l’escapat durant tota la cursa; no he volgut mirar el meu rellotge en cap moment de la cursa, en la qual els punts km no estaven marcats, així que corrent per sensacions he arribat 4rt amb un temps de 39’58”, el qual m’ha arribat a emocionar durant uns instants, fins que he volgut sortir de dubtes i m’han comunicat que la cursa era 70m curta i no arribava als 10km… Batua l’olla !!
Una Abraçada a tots!
Daniel Pujadas
Aquesta aranya me la vaig trobar al costat de la porta de casa, massa a prop del paraigües per ser un dia de pluja. Es tracta d’una ¨Red Back¨, parenta de la viuda negra i es distingeix per una ratlla de vermell intens a l’esquena. Si et mossega has de córrer i córrer cap a l’hospital per que et suministrin l’antídot.
També en diuen la ¨Dunny Spider¨ o aranya del vàter, perquè és on s’amaga i hi fa el niu, així que ja us podeu imaginar on acostuma a picar els australians que no mantenen el lavabo net i ben net!
Dani felicitats per la marca, no està malament per l’entrenament que portes.!!
Vigila amb les viudes australianes, i les seves parentes, que si et mossegen potser no tindràs ganes de correr.
Jajajajajaja!!
Gràcies
Cocodrilo Dani Forever!
Campió haviam si ara que entrenes poc i lluny de les pistes trobaràs la manera de que et surtin les marques. Felicitats!