“Entrenu Secret” a la Vall de Núria

22 06 2010

El dissabte passat un grup d’intrepids d’oson@corre i uns amics afegits de més van anar a fer un “entrenament secret” per preparar l’Olla de Núria. L’entrenament es va acabar de concretar durant el sopar del primer aniversari d’oson@corre. Els integrants de l’expedició vam ser: l’Ernest, en Santi, en Gabriel, en Dani, en Jeroen, en Jaume, en David i l’Enric.

El dia ja estava escollit, dissabte 19, les previsions meteorològiques no pintaven massa bé, tot i així a quarts de 6 del matí ja marxavem cap a Queralbs i minuts després de les 8h ja érem a dalt del Puigmal, després de deixar els cotxes a Fontalba.

La primera ascensió la vàrem fer suau, amb una temperatura baixa per l’època però el dia encara era assolellat, cosa que ens permetia veure molts grups d’isards. Cap a mitja pujada la neu al terra ja va començar a fer acta de presència i es podria afirmar que per sobre 2500m estava tot nevat.

Un cop a dalt el Puigmal va començar a bufar vent que ens va submergir en una boira densa, que gairebé ja no ens va deixar en tot el recorregut. A partir del Puigmal vam intentar seguir el recorregut de la cursa de l’Olla. Vam anar cap al Pic del Segre, coll de finestrelles, etc., fins a parar a fer un moç al Pic d’Eina. Allà vam patir els efectes de la boira que ens va desorientar i ens va fer agafar la ruta equivocada. Per sort un dels convidats ilustres a la sortida duïa gps amb el track de la cursa i vam poder desfer el camí equivocat fins a tornar a agafar la ruta bona.
Aquest descuit va fer que un cop vam baixar el Pic de Noufonts ja enfilessim cap avall el Santuari i pel camí de Fontalba fins a recuperar els cotxes. En total uns 25km que a més d’un van deixar per terra.

Com que ens va agradar molt l’experiència és possible que la repetim abans del dia 18 de juliol.

apa a entrenar!

2 responses

22 06 2010
Carla Geijsen

Falta el nom del meu papi….en Jeroen Geijsen, el de la gorra vermella.

15 05 2011
pol geijsen

el meu pare es el de la gorra vermella