Nivellàs a la Sansi de Lloret
Aquest diumenge s’ha celebrat la III Sant Silvestre de Lloret, la Sansi organitzada pel club Atletisme La Sansi i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Lloret de Mar. Dintre de l’organització, entre molts altres col·laboradors figura Jose Luis Blanco que també ha competit.
L’alt nivell d’aquesta III edició va quedar demostrat en la llista d’inscrits i en cursa ja que tant en dones com en homes el resultat va ser increïble amb participants de primera, alguns d’ells internacionals i recents medalles d’Europa. Jose Luis Blanco en una entrevista el mateix diumenge a la nit va declarar que estaven molt satisfets de la participació i de l’acceptació de la cursa entre els grans atletes.
Cal destacar la 7º posició de la corredora del CAVic Laia Andreu i la 45º i 47º de David Pont i Francesc Marsol respectivament, ambdós del CAVic.
Trobareu crònica sencera a corrercorrer.com
