Milla Urbana de Sant Llàtzer

7 09 2009

Ahir diumenge dia 6 de setembre, es va fer al Barri de Sant Llàtzer de Vic la I Milla Urbana Popular.

La milla formava part del programa d’actes de les festes d’aquest nou barri format a Vic i que uneix les poblacions de Vic i Calldetenes. També hi va haver pedalada popular, concurs de dibuix, Campionat de bitlles Catalanes, Jocs de cucanya, Sopar a la fresca, taller de castellers i moltes altres activitats que varen fer d’aquesta primera festa major una jornada molt agradable.

Des de Oson@ corre creiem que és una molt bona idea incloure curses de atletisme popular a fi de agermanar  i harmonitzar la convivència entre veïns, i també per iniciar als joves i als no tant joves  a la pràctica d’aquest esport.

Com que els resultats finals era el de menys, ja que del que es tractava era de participar-hi, us adjunto algunes de les fotos, i comentar que en total vàrem ser prop de 60 participants els que varem gaudir de córrer i de barri a Sant Llàtzer.

Animo a organitzadors de Festes de poble i de barris a organitzar curses com aquesta, ja que ens ho varem passar d’allò més be.

Victor

sant llatzer4

 

 

 

 

 

 

 

 

Sant Llatzer2sant llatzer3


Accions

Informació

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

Gravatar
WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




Follow

Get every new post delivered to your Inbox.