Critèrium Josep Campmany, excursió a Barcelona

11 06 2009

Tal com us vàrem informar ahir, una bona part d’Osonencs vàrem baixar a la tarda – vespre a córrer a Barcelona al Critèrium Josep Campmany.

Els velocistes varen quedar molt més d’hora, ja que les curses de 100 mll, i 400 mll es feien mes aviat. Els “fonderos”, vàrem sortir a les 7 en punt de la tarda, després de economitzar els cotxes a davant de Can Pamplona. En Miquel Maza, que venia de St. Quirze a on treballa ara, en Paco Tugores, el seu cosí i un amic, i en Victor. Més avall a Granollers vàrem acabar de carregar a en David Marsol, i amb en Cesc ja ens trobaríem directament al Serrahima.

Nerviosisme i expectació, aquell rau-rau que et ve sempre abans de una cursa de mig-fons, a on saps que tens de sortir a tope, continuar a tope, i finalitzar a tope, i acabar d’àcid làctic fins al ….

Quan vàrem arribar, estaven fent en aquells moments el 400 mll, hi participaven els corredors de C.A. Vic, en Dan Sanz, En Guifré Cola, en Sergi Royo, i en Daniel Pedrotti. Les noies havien corregut anteriorment, hi eren la Laia Gil, La Marta Franch i l’Anna Blancafort.
Tots semblava que estaven força satisfets pels resultats, tot i que es queixaven de un excés de vent, que com ja sabeu perjudica força a l’atleta de pista.

Més tard, ja entrant a la nostra àrea “fondera”, es vàren iniciar les sèries 1.500 mll, a on hi participaven Magda Vicenç, Laia Andreu (que sembla que no en te prou amb fer maratons de muntanya, i vol apallissar també a les “pisteres”), i la Encarna Garcia, que ahir va estar fenomenal i va baixar dels 5’ en 1.500 mll.

Més tard varen començar les 4 series de 20 atletes de 1.500 mll, a la segona li va tocar el torn a en Cesc, que es va marcar uns molt bons 4’07”, que es marca personal d’ell d’aquest any. Molt esperançadora, ja que ara comencen les competicions bones de veritat. Seguidament a la tercera sèrie, varen sortir en Victor Vilalta 4’24” i en Miquel Maza 4’35” . Son molt bons resultats, tenint en compte que ara comencem a trepitjar pista seriosament.

Finalment, seguia la sèrie de 3.000 m obstacles a on en Paco Tugores, va fer una demostració de talent i va guanyar la cursa amb uns bons 9’27”. Darrera d’ell, en David Marsol lluitava amb un altre atleta per aconseguir la segona posició, i tot i que després de remuntar des de darrera, finalment al “finish” se li va escapar per ven poc, i va finalitzar tercer amb 9’57”.

Ja pujant cap a la comarca, vàrem fer una paradeta al Viena de Mollet, per emplenar dipòsit d’energia, comentar una mica la jugada, riure i cap a casa que demà toca tornar-hi.

Victor

La setmana que ve 2ª Jornada del Critèrium Campmany

En Cesc lluitant per una bona marca a l'estadi Serrahima

En Cesc lluitant per una bona marca a l'estadi Serrahima


Accions

Informació

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

Gravatar
WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




Follow

Get every new post delivered to your Inbox.