A les 7 en punt va començar el primer entrenament conjunt d’Osona Corre.
Hem de dir que al principi vàrem ser pocs. Però des de aquí animo a que ens hi anem apuntant.
Ahir va ser un dia calorós, però tot i així va sortir uns resultats força interessants.
A primera Hora ens vàrem trobar amb L’Isàvena, ella sol fer un recorregut a prop de Vic, de uns 25 a 30 minuts. Vàrem anar a un ritme suau i vàrem acabar la sessió amb una tanda d’estiraments.
Es important el primer contacte per saber quines expectatives hi ha, i poder fer una bona planificació. Per cert, la Isàvena, demana si hi ha algú que estigui interessat en córrer als matins. A ella li va millor.
Mes tard a les 8, vàren anar arribant els integrants del equip de fons, En Cesc i en David Marsol, en Miquel Maza, En Ferran Sarri, i en Felix Perdomo. Més tard s’hi va afegir també en Jaume Tolosa.
Ronda d’escalfament de uns 25’, i sèries a la pista. Avui en Marcel•lí ens tenia preparat 4 sèries ràpides
1×400 mll,
1×600 mll,
1×1.000 mll,
1×2.000 mll
El ritme va ser força intens, i es que ja arribem al punt culminant de la temporada, a on ja han d’anar sortint les bones marques en pista.
A partir de la setmana que ve, ja comença el Critèrium Josep Campmany a Barcelona, i mes endavant el Trofeu Nemesi Ponsati, i ja estem afinant els claus de les sabates.Com us podeu imaginar.
Per aquest cap de setmana, tenim un gran dilema que es saber a on anirem a córrer; En Cesc te clar que li toca descansar, en David diu que vol córrer la milla de dissabte a la tarda a Sant Hilari. En Miquel està entre fer un 10.000 mll en pista a Mataró, o fer la cursa del comte Arnau. I a mi m’agradaría poder fer la cursa del Comte Arnau a Campdevànol el dissabte i la Cursa de Cantonigròs el diumenge,però com que ja no tenim 20 anys, tindrem de decidir fer solament una de les dues.
Victor
